1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

donderdag 16 oktober 2014

the postman brought sweet post 1 ~ Cecilia from Argentina

Ik heb echte post ontvangen uit Argentinie.
I have received real mail from Argentina.

Cecilia heeft me verrast met een envelop gevuld met fantastische en attente kadootjes.
Cecilia has surprised me with an envelope stuffed with fantastic and thoughtful gifts.







Dear Cecilia,
I don't know how you knew it,
but it was exactly what I needed!
Thanks a lot,
X


In mijn blogbericht van 12 september schreef ik onder andere over mijn derde poging om Cecilia in Argentinië een pakje te laten ontvangen.
Zie hier voor het eerste pakje en hier voor de tweede poging. Geen van beide pakjes heeft Cecilia gekregen. Haar schoonzus uit Spanje ging op bezoek in Argentinië en ik stuurde het naar Spanje. En drie keer is scheeprecht:

In my blog post of 12 September, I wrote about my third attempt to let Cecilia in Argentina receive a package.
See here for the first package and here for the second attempt. Neither packages Cecilia has received. Her sister in law from Spain was visiting Argentina and I send it to Spain. And three times is a charm:


Cecilia's foto / photo

10 opmerkingen:

  1. Wat leuk, helemaal uit Argentinie.... Die heeft een hele reis gemaakt zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Post is altijd leuk, en dan zeker als ze van zo ver komt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I can´t belive it, we finally could exchanged mails! I´m glad to hear that you like it and so thankful about everything you send me, I loved everything!
    Xoxo
    Ceci

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We continue to be girls and this is so fun and special. I really thank you very much,
      X

      Verwijderen
  4. Wat een leuke post! En wat heb jij leuke Hollandse post haar kant opgestuurd :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk om te doen, o.a. met oude Nederlandse postzegels met tulpen. En Cecilia heeft een dochter van vier, dus onze Nijntje mocht niet ontbreken.

      Verwijderen