1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

vrijdag 24 oktober 2014

the postman brought sweet post 2 ~ Alet from France

Ik heb echte post ontvangen uit Frankrijk.
I have received real mail from France.

Alet van Toilylu heeft me verrast met een envelop met fijne woorden en lieve kadootjes.
Alet of Toilylu has surprised me with an envelope with fine words and sweet gifts.

Het receptenschrift zag ik eerder in een blogbericht (kijk).
De prachtige kaart van het Franse La Marelle viel me eerder op 
door de mooie herfstkleuren (kijk).

The recipe notebook I saw earlier in a blog post (look).
The beautiful postcard of the French La Marelle struck me earlier
for the beautiful fall colors 
(look).


De kadolabels mocht ik eerder bewonderen (kijk).
Alet heeft al twee recepten in het schrift gedaan; 
van de Arretjescake (kijk) en de nu al wereldberoemde Brownie (kijk).

The gift tags I was admiring earlier (look).
Alet has already included two recipes in the notebook;
the Arretjescake (look) and the already world famous Brownie (look).

Dank je wel lieve Alet. Je hebt me blij verrast. 
Dat zegt genoeg over je leuke blog dat meer dan de moeite waard is!

Thank you dear Alet. You have surprised me and made me happy! 
That says enough about your great blog that's worthwhile to read and view!

6 opmerkingen:

  1. Dat is inderdaad leuke post vanuit Frankrijk! Wat lief van Alet! Veel plezier morgen! Groetjes Marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, allemaal aardige en lieve woorden, dankjewel. En ik ben blij dat je er blij mee bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. That is fantastic! Maybe you should send me your address as well ;)

    BeantwoordenVerwijderen