1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

zaterdag 25 oktober 2014

Saturday mindfulness

Tien jaar geleden begon onze oudste zoon met competitievoetbal.
Ten years ago our eldest son started league football.

Vijf jaar geleden kwam daar middelste zoon bij.
For five years our middle son is also playing.

En drie jaar geleden volgde de jongste het voorbeeld van zijn broers.
And three years ago the youngest followed the example of his brothers.


Vandaag ben ik met het team van de oudste mee geweest naar een uitwedstrijd.
Mijn man hoefde niet te werken en was met de middelste mee, die thuis speelde.
En de jongste had vrijaf. Er waren dus geen organisatorische en logistieke problemen.

Today I went with the team of the oldest for an away match.
My husband did not have to work and was with the middle one who played at home.
And the youngest had no match today. There were no organizational and logistical problems.


Ik ben het voetbal steeds meer gaan waarderen en zie mijn zonen in allerlei opzichten groeien, als individu, teamspeler en mens in de wereld.

I started to appreciate football more and more and see my sons grow in so many ways, as an individual, team player and man in the world.

En ik probeer er mindfulness te zijn. 
Maar ik denk dat voetbal en mindfulness niet samen gaan.

And I try to be there mindfulness.
But I think football and mindfulness not mix.


7 opmerkingen:

  1. I think that, with running around to football games, you have to dig deep into your mindfulness ;) Hope you can find some peace this weekend xox

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Half the afternoon I had my French nephew of half a year on my lap and I regularly put my nose in his hair. Mindfulness!

      Verwijderen
  2. Mindfulness en voetbal, geen gemakkelijke combinatie.
    Je hebt bezoek uit Frankrijk dus. Ik ben blij voor je. Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier in huize Thuis heeft er maar ééntje gevoetbald... en dat ben ik :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En niet één van je mannen?!
      Stoer van je! Ik heb één keer in het veld gestaan en vond het veel te groot :-)

      Verwijderen
    2. Nee, ik ben gezegend met hardlopers en een turner ;-) Ikzelf speelde héél, héél erg lang geleden in het allereerste dameselftal van "De Treffers", ja, ja dezelfde club waar ook onze doelman "Jasper Cillessen" heeft gespeeld :-)

      Verwijderen