1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

zaterdag 11 oktober 2014

♥ Let's spread some love ♥ StudioZakka Hartjesswap 2014 falledition



mijn inzending / my entry:
StudioZakka hartjesswap 2014 falledition

Eind augustus schreef ik over mijn inzending voor de 
StudioZakka Hartjesswap 2014 falledition.
Woensdag heb ik mijn pakje ontvangen van "Bee" van Beesblaasblog:

Late August, I wrote about my entry for the 
StudioZakka Hartjesswap 2014 falledition.
Hartjes means hearts, to spread love.
Wednesday I received my package from "Bee" from Beesblaasblog.



Een lange slinger met gehaakte hartjes van katoen in (retro) herfstkleuren.
En het hele pakje was een feestje. 
Ik vind het prachtig, dank je wel Bernie!

A long garland with crochet hearts of cotton in (retro) autumn colors.
And the whole pack was a party.
I love it, thank you Bernie!


En gisteren reageerde Trui van Miss Creatuurtje:
"Hallo Ageeth, hartelijk dank voor je fijne bijdrage aan de hartjesswap van StudioZakka. Ik ben de gelukkige bij wie het in de bus is gevallen, ik ben er heel blij mee! En wat mooi verpakt ook, echt super! Dank je wel!"
Kijk op Instagram.

And yesterday responded Trui of Miss Creatuurtje:
"Hi Ageeth, thank you for your fine contribution to the heart swap by StudioZakka. I am the lucky one to receive your entry. I am very happy with itAnd how beautifully packaged, really super! Thank you! "
Look at Instagram.

5 opmerkingen: