1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

zondag 26 oktober 2014

kalebassen / calabashes

Deze kalebas vond ik bij mijn broer en schoonzus.
This pumpkin I found at my brother and sister in law.

Zij verkopen de kalebassen uit eigen tuinderij ook in een kraampje aan de weg.
They also sell the calabashes from their own market garden in a street stall.

Deze heb ik bij hen uitgezocht. Ik hou van de kleuren en vormen.
These ones I picked out at their market garden. I love the colors and shapes.

En deze zijn uit onze eigen tuin.
And these are from our own garden.

Kalebassen in de tuin zijn zo leuk. Er is altijd wat te ontdekken en te bekijken.
 Welke soorten komen er aan de planten, wat zijn de kleuren en verrassende vormen?

 Calabashes in the garden are so much fun. There is always something to discover and view
What types come to the plants, which are the colors and surprising shapes?

9 opmerkingen:

  1. Zo leuk met dat snorretje en die ogen! Om dan nog maar te zwijgen over zijn enorme bos haren :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi. Al die kleuren en aparte vormen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb een enorme schaal in de huiskamer staan met de mooiste er op.

      Verwijderen
  3. Reacties
    1. Mijn nichtjes vonden het op een egel lijken, vandaar...

      Verwijderen
  4. Leuk hoor! Zo kwamen wij ook aan onze pompoen. Bij ons in de straat verkochten ze ze ook bij de voordeur. Dat heeft toch wel wat hé.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja en de mensen weten het uiteindelijk en komen volgend jaar weer!

      Verwijderen
  5. That is fantastic! Very creative and original :)

    BeantwoordenVerwijderen