1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

donderdag 2 oktober 2014

fijne dingen / fine things

fijne dingen / fine things 

leuke post van mijn zusje uit Parijs met een paar mooie foto's van mijn Franse neefjes van vier jaar en zes maanden en we kunnen in november samen thee drinken wanneer ze op bezoek zijn in Nederland;
een kleine bestelling van PSikhouvanjou:
verse walnoten van de groenteboer voor de brownies met walnoten van Alet van Toilylu;
een sjaal met luipaard-print, een kadootje van mijn collega Tineke voor bij mijn favoriete sneakers met luipaard-print en omdat "je kadootjes altijd zo leuk inpakt";
een autorit van een uur naar het verpleegtehuis waar mijn vader woonde om zijn laatste, schone was op te halen: de mist maakte plaats voor de zon en ik luisterde naar heerlijke muziek op de radio (538 en 3FM);
ik trakteerde mezelf daarna op mijn allereerste McMorning met een McMuffin bacon & egg en een cappuccino (met suiker) en dat was precies wat ik nodig had;
bij mijn vader stond een bos lichtroze gerbera's van mijn tante voor mij en een oude foto die ze gevonden heeft.

nice letterbox mail of my sister from Paris with some pretty pictures of my French cousins ​​of four years and six months and we can drink tea together in November when they are visiting the Netherlands;
a small order of PSikhouvanjou:
fresh walnuts from the greengrocer for brownies with walnuts by Alet of Toilylu;
a scarf with leopard print, a present from my colleague Tineke to accompany my favorite sneakers with leopard print and because "your giftwraps are so lovely";
a drive of an hour to the nursing home where my father lived to pick his last clean laundry: the fog gave way to the sun and I listened to great music on the radio (538 and 3FM);
then I treated myself to my first McMorning with McMuffin bacon & egg and a cappuccino (with sugar) and that was exactly what I needed;
at my fathers place was a bunch light pink gerberas from my aunt for me and an old photo that she has found.

2 opmerkingen:

  1. How lovely! Sometimes all it takes is the "little things" that make your day :) Glad you had a good one!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zijn juist de kleine die het doen. Heerlijk toch zo'n dag! Fijne zondag,
    Marloes

    BeantwoordenVerwijderen