1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

maandag 13 oktober 2014

een middag / an afternoon Amsterdam

Aaf en ik gingen gistermiddag naar Amsterdam voor het boekenfeestje van Ingrid van Willenswaard ter ere van het verschijnen van Vive la vie.

Yesterday Aaf and I went to Amsterdam for the book party of Ingrid van Willenswaard to celebrate the publication of Vive la vie.

Autorijden in een stad als Amsterdam geeft bij voorbaat spanning bij mij. Maar de weg naar Handmade Heaven bleek zo eenvoudig. Eén afslag nemen van de snelweg en we zouden al op de weg van bestemming zijn. En welke afslag was afgesloten? Aaf en ik hebben flink wat kilometers extra gemaakt met klotsende oksels. En we zijn er gekomen!

Driving in a city like Amsterdam gives in advance stress to me. But the road to Handmade Heaven was so simple. We had to take an exit from the highway and would already be on the right road. And which exit was locked? Aaf and I have made a lot of extra mileage with​​ sloshing armpits. And we made it!

Handmade Heaven is een leuke winkel met creatieve materialen. De winkel was voor een deel ingericht en versierd met DIY's van Ingrid. Het zag er feestelijk uit.
We hebben kennis gemaakt met Ingrid, de winkel van top tot teen bekeken, het boek gekocht en nog veel meer hebbedingen. En bekende gezichten gezien van andere bloggers.

Handmade Heaven is a nice shop with creative materials. The store was decorated and embellished with DIYs by IngridIt looked festive.
We met Ingridviewed the shop from top to toe, bought the book and many more nice stuff.
I saw familiar faces from other bloggers

Ik vond het een feestje; het uitzoeken van een kopje uit de kringloopwinkel voor de koffie (in de wetenschap dat ik het mee naar huis mocht nemen), de kleurplaat, een origami-zwaantje en de giftbag. Toen ik 's avonds rustig op de bank zat, heb ik het boek bekeken. Vive la vie betekent letterlijk leef het leven. En met de DIY's van Ingrid is het een feestje. Een boek boordevol inspiratie en prachtige foto's.

I thought it was a real party; picking out a cup from the thrift store for coffee (knowing that I could take it home), the coloring page, an origami swan and a giftbag. When I was home in the evening sitting quietly on the couch, I viewed the book. Vive la vie literally means living lifeAnd with the DIYs of Ingrid it is a party. A book full of inspiration and beautiful pictures.

14 opmerkingen:

  1. Het boek (de boeken moet ik eigenlijk zeggen) staat al op mijn verjaardagslijstje :-)
    En wat heb je een gaaf kopje uitgezocht, SUPER! Leuk om te lezen dat jullie het goed naar de zin hebben gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Misschien win je het bij Zilverblauw ;-)
      En het kopje is een hele grote kop en zo mooi! Het durft net niet te vragen om een plantje, maar wacht geduldig af in het keukenraam.

      Verwijderen
    2. Marloes, wanneer ben je jarig dan (en wanneer ben jij jarig Ageeth)? Zet ik dat even op de kalender en kan ik jullie een kaartje sturen.

      Verwijderen
    3. Ik ben geboren op 18 december ergens in de vorige eeuw ;-)
      En jij Alet?

      Verwijderen
  2. Ook al duurde de heenweg iets langer als voorzien, het klinkt als een erg fijne middag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb een envelop met alle hebbedingen van het feestje en een klein cadeautje voor je liggen om te versturen. Dan ben je er toch een beetje bij geweest!

      Verwijderen
  3. Wauw, al die cadeautjes, dat zier er zalig uit! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lichtelijke hebzucht kan ik mijzelf niet ontzeggen. Tientallen verschillende kopjes, 100 giftbags en niet één hetzelfde, veel zwanen in allerlei motieven en alle kleuren van de regenboog. Een klein paradijsje!

      Verwijderen
  4. Ooh het was echt heerlijk hé! Ik heb ook zo genoten en ben ook trotse bezitter van boek,goodiebag en kopje :)

    Groetjes, Liza

    BeantwoordenVerwijderen
  5. That looks like a fantastic book.... and I love your treasures xox

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ahnee, ben ik je daar nu gewoon misgelopen? Wat jammer!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wij waren er redelijk vroeg. Ik zag op foto's dat jij en andere 'beroemdheden' er later waren ;-)
      Ben jij gewoon stiekem op mijn blog aan het kijken? Een Nieuw Avontuur en Le Diorama worden vaak aangehaald. Logisch ook met al de mooie, fijne spullen die je verkoopt!

      Verwijderen