1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

donderdag 30 oktober 2014

DIY papieren puntzakje / paper cone 3

In september heb ik een DIY papieren puntzakje laten zien.
Dit is een variatie. 
In September I showed a DIY paper cone.
This is a variation.


Ik gebruikte een afgeschreven kinderboek met gedichten uit de bibliotheek waar ik werk. De bovenkant heb ik bijgeknipt.
De schaal met puntzakjes en Spaanse pepers heb ik op tafel gezet in de kantine als kadootjes voor mijn collega's.

I used a debited children's book with poems from the library where I work. The top I trimmed.
I put the scale with paper cones and chillies on the table in the canteen as presents for my colleagues.


kijk/look: papieren puntzakje / papercone 2

9 opmerkingen:

  1. Die zijn mooi zeg. Leuk om er bladzijden uit een kinderboekje voor te gebruiken. Ik denk dat ik mijn idée voor uitdeelzakjes voor de verjaardag van m'n jongste heb gevonden........

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk trouwens dat je in een bibliotheek werkt! Ik kan er uren ronddwalen.

      Verwijderen
  2. wat een leuke puntzakken, had ik nooit aan gedacht aan een kinderboek maar wat een lumineus idee!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Met pijn in het hart want het is een boek, maar doorzetten ;-)

      Verwijderen
  3. Wederom leuk gedaan Ageeth! En ook erg attent :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik moest ook wel van al die Spaanse pepers af. En ik kon fröbelen!

      Verwijderen
  4. Wat ziet dat er leuk uit! Goed bedacht om er een boek voor de gebruiken, het is echt heel leuk geworden. Fijn weekend alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Jij ook een fijn en hopelijk zonnig weekend!

      Verwijderen