1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

vrijdag 26 september 2014

vervolg van de weggever van maandag / Mondays give away episode 2


Bij de Wereldwinkel verkopen ze Tony's Chocolonely, chocolade met een missie. Er zijn de limited editions, zoals puur/kersen/meringue, puur/sinaasappel/rozemarijn en melk/karamel/zeezout. 

Tony's Chocolonely is chocolate with a mission. They make exclusives, such as pure/cherry/meringue, pure/orange/rosemary and milk/caramel/seasalt.



Lieve / Dear 
Aurelie E. ~ Miz Olilie
Marja (M.J. Bliek), 
Marloes ~ By Marloes Thuis
Celena ~ Celena and boys en / and 
Alet ~ Toilylu,


ik heb vijf pakjes gemaakt in plaats van twee, zodat jullie allemaal een kadootje krijgen.
I have created five packages instead of two, so you all get a present.

Aurelie E. mail je de adres gegevens?
Mijn mailadres staat rechts onder het blogarchief.
Tony's heeft geen witte chocolade, dus ik stuur je een ander verantwoord merk.

Celena mail your address details please?
My address is right below the blog archive.


Voor de verpakking heb ik stof gebruikt van oude linnen tasjes. 
De stof is voor gebruik gewassen en gestreken. 
Ik heb de verpakking gesloten met de rijgsteek, die makkelijk los te trekken is. 

For the packaging, I used fabric from old linen bags. 
First I washed and ironed the fabric.
I used the running stitch because it is easy to detach.

7 opmerkingen:

  1. Joepie! Ik stuur straks of morgen m'n gegevens door :-) Jammer dat ze geen witte chocolade hadden want de verpakkingen zien er schitterend uit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geweldig zijn ze, zo mooi! Ik maak je pakje wel extra leuk! Of je kiest alsnog voor melk en dan is het een verrassing welke je krijgt. Kan ook! Laat maar weten.

      Verwijderen
    2. Het zou zonde zijn als ik de andere chocolade kies voor de verpakking en de chocolade niet op geraakt :-) Dus blijf bij mijne witte ;-)

      Verwijderen
  2. Ageeth wat LIEF! En leuk en wat zien de repen er mooi uit en vooral lekker! Mijn dag kan niet meer stuk :-) ! Alvast hartstikke bedankt en een heel fijn weekend!
    Liefs Marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, wat mooi, en lekker! Altijd erg blij met leuke post en verrassingen in de brievenbus!!!
    Alvast heel erg bedankt!
    Mooie dienbladen (heb bijna dezelfde,(bij de kringloop gevonden))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a great way to start the weekend! Thank you! xox

    BeantwoordenVerwijderen