1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

maandag 8 september 2014

upcycle challenge

vintage postcards

Ik vind deze vintage postkaart geweldig lelijk. Er zijn er vijf.
De uitdaging voor de eerste vier die reageren is:
upcycle deze kaart die ik je toestuur en doe dat voor 14 oktober. Laat het op je blog zien of stuur mij foto's.
Ik doe ook mee. Alle vijf deelnemers kiezen een nummer 1 tot en met 3 naar aanleiding van de foto's die ik op mijn blog laat zien. En de winnaar krijgt eeuwige roem!

This vintage postcard is extremely ugly to me. There are five of them.
The challenge for the first four to respond is:
upcycle this card I will send you and do it before October 14th. Show it on your blog or send me pictures.
I'm in too. All five participants choose a number 1 to 3 in response to the photos I show on my blog. And the winner gets eternal glory!

5 opmerkingen:

  1. Leuk idee Ageeth! Ik doe graag mee met jouw upcycle project :)
    Groetjes Marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk idee! Ben niet zo crea, maar veel succes. Ben benieuwd naar het resultaat:)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ook! En jij bent creatiever dan je denkt. Je hebt er alleen nu geen ruimte voor :-)

      Verwijderen
  3. Leuk idee!
    Ook ik wil deze challenge wel aangaan.
    En ik ga voor de eeuwige roem haha.

    BeantwoordenVerwijderen