1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

vrijdag 19 september 2014

thuis / home


De afgelopen week heb ik veel nagedacht over wat thuis betekent.
The past week I've been thinking a lot about what home means.

Het is de plek waar ik mag zijn wie ik ben met degenen die mij dierbaar zijn. 
De plek waar we samenleven en die we delen.

It's the place where I can be who I am with those who are dear to me. 
The place where we live and we share.


Sloppop Yeah, Hema, V&D en PSikhouvanjou

Mijn vader moet zijn plek weer vinden. Ik heb er hier en hier over geschreven. 
We helpen hem daarbij.

My father must find his place again. I've written about it here and here.
We help him.

4 opmerkingen:

  1. Ageeth, Je zult zien dat jouw vader zich snel thuis zal gaan voelen in zijn nieuwe, maar vooral in zijn oude vertrouwde omgeving! Komt goed! Ene... ik denk mijn hele leven al na over wat THUIS betekent ;-)
    P.S. Geweldige retro kussens hebben jullie op de bank!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je bent een lieverd! Dank je wel voor het hart onder de riem!
      En die 3 retro kussens zijn van Sloppop Yeah; geruime tijd geleden in de sale. Ze heeft nu weer allerlei ander moois!

      Verwijderen
  2. Good luck with getting your father settled in his home!
    Beautiful pictures..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks Celena. He'll be fine, it will take a while.

      Verwijderen