1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

woensdag 3 september 2014

stempels snijden / stamp carving 2


Gisteren kwam de televisiegids voor volgende week en ik moest opeens deze stempel snijden.
Yesterday next weeks TV guide came and I suddenly had to cut this stamp.

En ik vond het grote stuk Speedy Carve stempelrubber dat ik een tijd geleden gekocht heb.
And I found the large piece Speedy Carve stamp rubber that I bought a while ago.

Ik zocht plaatjes van gebak en dergelijke in tijdschriften en daar stempelde ik op. Het gedeelte voor op het taartplateau knipte ik uit en plakte ik weer op het gestempelde papier.
Idee voor een uitnodiging!

I was looking for pictures of cakes and stuff like that in magazines and I stamped on it.
I cut out the section to put on the cake stand and I glued it on the stamped paper.
Idea for an invitation!




4 opmerkingen: