1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

zondag 14 september 2014

niets doen / doing nothing

De eerste Flow Weekly "Waarom niets doen zo goed voor je is".
The first Flow Weekly (new magazine in Holland) "Why doing nothing is good for you".l

Mijn niets doen deze week bestond uit de Flow Weekly lezen vrijdagavond van 21.05 tot 21.15 uur. Ik ben inderdaad slecht in niets doen en ik zou er heel goed in kunnen zijn, ware het niet dat ik er geen tijd voor heb.
Mijn niets doen bestaat uit: niet koken en bakken voor de reünie-gasten uit de lagere school klas van mijn echtgenoot die gisteren kwamen. Ik heb wel "Buys Zoenen" (negerzoenen) en roze koeken gekocht, kaas en worst en borrelnootjes. En heb nog staan twijfelen bij de boterhamworst (met augurk). 
We hebben Turks eten laten brengen. Het was heel gezellig en ik heb voor de verandering geen stress gehad.

Hoe zit dat met jullie niets doen?

Me doing nothing this week consisted of reading the Flow Weekly Friday night from 21:05 to 21:15. I'm really bad at doing nothing and I would be very good in it but I do not have the time.
Me doing nothing consist of: not cook and bake for the reunion guests from my husbands elementary schoolclass yesterday
. I bought chocolate éclairs and pink cakes
cheese and sausage and cocktail nuts. And I doubt about the luncheon meat (with pickles). 
We have eaten Turkish I ordered. It was very enjoyable and I have had no stress for a change.

How about you doing nothing?

5 opmerkingen:

  1. Geweldig! Zo houden wij tegenwoordig vaker thema-etentjes. Dit houdt in dat iedereen iets kookt (niet teveel!) Zo hebben we al eens een Stamppottenavond gehad, Griekse-avond, Vis-avond, Oosters... Erg leuk en hierbij ook geen stress! We zetten alles op tafel in buffetvorm en hebben vervolgens een heerlijk avond! Wel spreken we via de mail af wie wat maakt zodat er niet alleen maar garnalencocktails op het menu staan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan ook heel slecht niets doen. Er moet altijd wel iets gedaan worden of ik wil graag iets doen.
    Gistermiddag heb ik trouwens wel 'niets' gedaan. Ik heb bij de visvijver gezeten en gekeken hoe anderen (man, kinderen en een heel stel vrienden) aan het vissen waren.......... Was best fijn zo voor de verandering.
    PS: jij weet wel wat lekker is; mmmm negerzoenen, of zoenen dan, wel een rare naam zo, en roze koeken!
    Groetjes
    Alet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat doet water wel met je, mijmeren, kijken...
      Het blijven voor mij negerzoenen, dat zit er in. Dat wordt nog wat met Zwarte Piet.

      Verwijderen
  3. I LOVE doing nothing.... I just don't have the chance to do that often either! Hope you had a chance to take it easy :)

    BeantwoordenVerwijderen