1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

dinsdag 2 september 2014

Karen & Speedy Carve stamp rubber

Bakkerstouw koper / Bakers twine copper and omstebeurt ECOstickers 
Een Nieuw Avontuur
Zijdevloei Papier / Tissue Paper
Unstationary Cards and Midori Paperclip Vogel Buiten de Lijntjes
vintage behang / wallpaper Silly Old Suitcase

Karen Vandelaer vroeg op 25 augustus in haar blog om een stukje Speedy Carve stempelrubber. Karen maakt geweldige stempels. Onder andere haar blog inspireerde mij een paar jaar geleden om daar ook mee te beginnen. Ik heb stukjes Speedy Carve liggen en wilde graag een pakje maken. Donderdag de 28e is het gearriveerd in België. 
Gisteren deed zij bericht op haar blog.

On August 25 Karen Vandelaer asked in her blog for a piece of Speedy Carve stamp rubber to tryKaren makes great stamps. Among other her blog inspired me a few years ago to try to cut stampsI have pieces Speedy Carve and I like to create a package. Thursday the 28th it arrived in Belgium
Yesterday she post about it.

Het roodborstje op de foto is mijn allereerste zelfgemaakte stempel.
Het maakte me blij en trots.

The robin in the picture is my first self-made stamp.
It made me happy and proud.

6 opmerkingen:

  1. Lijkt me erg leuk om te doen; stempels maken. Moet het ook maar eens proberen.......
    Ik vind je roodborstje erg mooi. Die is zeker goed gelukt. Super dat Karen zo'n leuk stukje over je heeft geschreven.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik vind het ook leuk! Het is ook heel bijzonder hoeveel pageviews dat oplevert; gisteren 150!
      En stempels maken is echt leuk!

      Verwijderen
  2. Jij bedankt voor het stukje rubber :) Nu heb ik het tenminste kunnen testen en we zijn er beiden blij van geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo is het! Kijk eens naar mijn blogbericht van vandaag;-)

      Verwijderen
  3. Lief van je omdat voor Karen te doen.Ik ga in november een workshop doen met haar,kijk er al naar uit om zelf een stempel te maken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Uiteindelijk is het ook reclame gebleken voor mijn blog. Het is fijn om een ander plezier te doen! En wat ontzettend leuk dat je bij Karen een workshop gaat doen. Jammer dat het voor mij te ver weg is. Veel plezier!

      Verwijderen