1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

vrijdag 5 september 2014

kadootje voor mijzelf / present for myself ~ boots


Ik vond de perfecte laarsjes: comfortabel, warm, praktische mooie kleur (bij de spijkerbroeken die ik bijna altijd draag), beetje stoer en zonder het geluid van dameslaarzen wanneer je loopt.
Het zijn toevallig mijn eerste UGG Australia in de opruiming voor de helft van de prijs.

I found the perfect boots: comfortable, warm, practical beautiful color (matches the jeans that I almost always wear), a bit tough and without the sound of women's boots when you walk.
It happens to be my first UGG Australia in the cleanup for half the price.

En mijn man stond erop om me naar de winkel te rijden in een naburige plaats om ze te kopen!

And my husband insisted on driving me to the store in a nearby town to buy them!

6 opmerkingen:

  1. Mooi hoor en lekker stoer.
    Super aardig van je man om je te brengen.
    Fijn weekend daar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stoere, gave laarzen Ageeth! En wat lief van jouw man :)
    Groetjes,
    Marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stoer! Goed gevonden ook, wist je man dat je schoenen ging halen? LOL!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaha! Hij had ze al eens gezien en de prijs ook. Hij wist nu dat ik wilde kijken of ze in de opruiming waren en dat waren ze!

      Verwijderen
  4. I LOVE your boots! Good shopping job :)

    BeantwoordenVerwijderen