1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

dinsdag 30 september 2014

Ingthings

Ingthings, het blog van Ingrid van Willenswaard is een van de eerste die ik veelvuldig bezocht. 
Ingthingsthe blog of Ingrid Willenswaard is one of the first I visited frequently.

Haar eerste boek Kringloopgeluk is een feestje om regelmatig door te bladeren. Binnenkort verschijnt haar tweede boek Vive la vie.

Her first book Kringloopgeluk (means: Recycled Happiness) is a pleasure to browse through regularly. Soon her second book Vive la vie appears.

In haar blogbericht van 14 april vroeg Ingrid aan de lezers om een piepkleine kringloop/rommelmarktvondst te sturen, dat mogelijk in het boek komt. En we stuurden massaal onze spulletjes. Op de derde foto van boven zie je mijn kammetje.

In her blog post of April 14 Ingrid asked readers to send tiny flea market finds that may be included in the book. And we sent our little things en masse. The third picture from the top shows my little comb.

En ik heb een uitnodiging voor het feestje ter ere van de verschijning van Vive la vie. Ik ga samen met mijn schoonzus Aaf. Aaf je mag officieel mee!
And I have an invitation to the party to celebrate the publication of Vive la vie. I go along with my sister in law Aaf.

13 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat jij naar het boekenfeestje gaat. Dat wordt vast en zeker super gezellig!!!
    Ingthings was voor mij ook de eerste blog die ik volgde en nog steeds volg trouwens.
    Veel plezier daar!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb je via Ingthings 'gevonden'. Ik geniet zo van haar blog, ook omdat het bijna elke dag is, om de mooie foto's en fijne dingen! Ik las dat je ook iets opgestuurd hebt. Dat vond ik zo'n mooi idee; iets van je lezers opnemen in je boek. Maar het was wat veel geloof ik.

      Verwijderen
    2. Ja en daar ben ik blij mee. In een aantal maanden leuke contacten opgebouwd.
      Het idee van Ingrid vind ik ook erg leuk, ben erg benieuwd naar het 2e boek, en het eerste trouwens. Heb er een keer naar gezocht toen ik een keertje in Nederland was maar niet gevonden. Toch maar op internet bestellen!

      Verwijderen
    3. Je mag de eerste lenen; mijn oudste zoon gaat volgende week naar (Ieper en) Lille (jeugdherberg). Kan hij het daar achterlaten of op een geheime plek ;-)

      Verwijderen
    4. Ohh wat lief. Daar moet ik even iets op verzinnen, dat zou echt super zijn. Wanneer precies komt hij naar Lille, en heb je een adres van de jeudgherberg?

      Verwijderen
  2. Wat een goed idee van Ingrid om lezers te vragen kleine kringloopvondsten op te sturen. Ik kan me zo voorstellen dat ze inmiddels wel twee nieuwe boeken kan schrijven :-) En wat een lief kammetje! Staat vast in het nieuwe boek! Veel plezier bij de Vive la vie lancering!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Reuze gezellig dat ik mee mag, ik kijk er naar uit. Ben benieuwd naar vivi la vie. Kringloopgeluk is een boek om regelmatig in kijken

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk! Veel plezier op het feestje:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat zal wel weer een blogbericht worden ;-D

    BeantwoordenVerwijderen