1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

maandag 22 september 2014

een stempel, chocolade en een weggever / a stamp, chocolate and a give away

een weggever voor trouwe volgers / a give away for loyal followers

Ruim twee jaar geleden maakte ik een stempel van een flamingo. De gummen die ik gebruikte zijn te smal. Daarom heb ik voor deze oplossing gekozen.

Over two years ago I made a stamp of a flamingo. The erasers that I used are too narrow. That's why I opted for this solution.

flamingo's / flamingos Burgers' Zoo

Melk, puur of wit? 
Milk, pure or white?

postkaart / postcard Studio Stationary

Ik geeft twee pakjes weg aan trouwe volgers.
Voorwaarden:
*laat een reactie op dit blogbericht achter en geef aan welke chocolade je het lekkerst vindt;
*je was op zondag 21 september 2014 al volger op Bloglovin' en/of Google+.
Bij meer dan twee reacties gaan we lootjes trekken.
Ik verstuur ook internationaal, maar niet aangetekend.

I will give away two presents to loyal followers.
Conditions: 
*leave a comment on this blog post and and indicate which chocolate you like best
*on Sunday, September 21, 2014 you were already follower on Bloglovinand/or Google+.
If there are more than two reactions we draw lots. 
I also send internationally, but not registered.

Laatste dag om mee te doen is donderdag 25 september (23.59 uur Nederlandse tijd).
Last day to join is Thursday, September 25 (23:59 Dutch time).

11 opmerkingen:

  1. Leuk! Mijn lievelingschocolade is witte :-) Lekker veel calorieën :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mij kan het niet puur genoeg zijn <3; wat een creatieve oplossing met de staart :).
    It can't be pure enough for me <3; you found a creative solution with the tale :).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geen verkeerde oplossing met dat leuke veertje! Het heeft gewoon zo moeten zijn :-)
    Ene... heerlijk PUUR ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. The purer the chocolate, the better :)
    Your flamingo is so sweet... love the feather touch!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat heb je mooi en creatief opgelost zo!
    En ik ben van de 'melk'.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ook, maar niet van Koetjesreep en wel heel erg van Bros!

      Verwijderen
    2. O ja, Bros is ook lekker. En de koetjesreep ook, heb ik sinds kort weer ontdekt bij de Action. Tja, ik ben gewoon verslaafd aan chocolade, bijna allemaal als het maar geen praline is.

      Verwijderen
  6. Reacties
    1. Wanneer ik je tasje gewonnen had, stuurde ik je alsnog chocolade ;-)))

      Verwijderen