1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

woensdag 17 september 2014

DIY papieren puntzakje / paper cone 1


In augustus gebruikte ik de Spaanse peper stempel op kraftpapier puntzakjes.
In August I used the chilli stamp on kraft paper cone.

Ik vind puntzakjes leuk en ze doen me aan vroeger denken. Ik heb er nog kandij in gekocht als snoepgoed in de kruidenierswinkel die tot 1977 in mijn geboorteplaats Vollenhove was.

Paper cones are fun to me and they make me think of the old days. I bought rock sugar in them when I was little.



De afmetingen staan aangegeven. Het lukt natuurlijk met elke rechthoek en bijknippen kan altijd. Binnenkort laat ik zien welke variaties ik gemaakt heb.

The dimensions are indicated. You can use each rectangle and trim is always possible. Soon I will show you which variations I've made.

Benodigdheden:
papier
liniaal
schaar
lijmroller

Supplies:
paper
ruler
scissors
adhesive roller

5 opmerkingen:

  1. Ik sluit me aan bij Alet! I.d.d. leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. They really are a trip back in time! Hope the little guy doesn't fall in ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks a lot girls!
      It was quite a puzzle for a picture thinker like me, such a tiny paper cone!

      Verwijderen