1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

woensdag 24 september 2014

BFF


Best Flowers Forever

Ik hou van dahlia's, van hun intense kleuren en kleurencombinaties. Deze soort bloeit voor ons keukenraam sinds half juni. Het vaasje is een kringloopvondst in een van mijn favoriete kleuren.

I love dahlias, their intense colors and color combinations. This species blooms for our kitchen window since mid June. The vase is a thrift find in one of my favorite colors.

Deze foto maakte ik in de moestuin van mijn jongste broer en zijn vrouw (mijn schoonzus Aaf). 
Mooie kleuren!

I made this picture in the garden of my youngest brother and his wife (my sister in law Aaf). 
Beautiful colors!

10 opmerkingen:

  1. Ja, ik ben ook een grote fan van Dahlia's! Eigenlijk hebben wij van alle soorten de minst mooie in onze tuin en zelfs die vind ik geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zijn de schitterende kleuren die het hem doen!
    Eén en al vrolijkheid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, jammer genoeg niet.
      Maar ruimte genoeg hier dus daar moet ik toch maar eens verandering in brengen...

      Verwijderen
  3. Prachtig! Wij hebben ze ook in de tuin staan. Wel jammer dat er bij ons 1 is omgevallen omdat de bloemen te zwaar werden :(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wij (lees: mijn man) doen er vaak korte bamboe-stokken bij en touw er om. En als er regen is voorspeld knip ik de grote, bijna uitgebloeide bloemen. Van regen wordt de plant topzwaar.
      Mooi zijn ze!

      Verwijderen
  4. What a beautiful colour combination! So bright and cheery! That will be so perfect for winter weather ;)

    BeantwoordenVerwijderen