1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

vrijdag 12 september 2014

aan de keukentafel / at the kitchen table


Ik word blij van kadootjes inpakken!
I'm happy wrapping presents!

En woensdagmiddag heb ik aan de keukentafel de pakjes van de give away 
gemaakt voor Aaf, Karen en Marloes.
Wednesday afternoon at the kitchen table, I created the packets of the give away
for Aaf, Karen en Marloes.

De vintage kaarten van upcycle challenge stuur ik naar Alet van Toilylu,
Marloes van By Marloes Thuis en Aaf (mijn schoonzus).
Er is er nog één over!
The vintage cards of the upcycle challenge I send to Alet of Toilylu,
Marloes of By Marloes Thuis and Aaf (my sister in law).
There's one left!

Mijn jongste zoon heeft zaterdag zijn eerste slaapfeestje (en gaat zeilen en fietsen). 
 Dit pakje maakten we voor de jarige:
My youngest son has his first sleepover/birthdayparty Saturday (and goes sailing and cycling). We made this package for the birthday boy:


En ik maakte voor voor de derde keer een pakje voor Cecilia in Argentinië.
Zie hier voor het eerste pakje en hier voor de tweede poging. Geen van beide pakjes heeft Cecilia gekregen. Haar schoonzus uit Spanje gaat op bezoek in Argentinië en ik stuur het naar haar. Hopelijk is drie keer scheeprecht.
And I made the third package for Cecilia in Argentina.
See 
here for the first package and here for the second attempt. Neither packages Cecilia has received. Her sister in law from Spain is visiting Argentina and I send it to her. Hopefully three times is a charm.

5 opmerkingen:

  1. Ik word blij van cadeautjes uitpakken ;-)
    Ageeth, ik hou de brievenbus in de gaten! Leuk, leuk, leuk...
    P.S. Ene Angel had toch ook gereageerd op jouw upcycle challenge?
    Groetjes, Marloes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. angelmooij is mijn zus(je) en ik geloof niet dat ze mee doet. Zal vragen of het kaartje naar Parijs moet! Cadeautjes kan je niet te veel krijgen. Daarom vind ik bestellen via internet ook zo leuk LOL.

      Verwijderen
  2. Aangekomen! Ik ben er super blij mee en maak er een blogpost van (tussen het verhuizen door, dus kan even duren!)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. The packages look great! Sometimes, the wrapping is just as exciting to get as the actual present :)

    BeantwoordenVerwijderen