1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

dinsdag 26 augustus 2014

een afdruk achterlaten / leave an imprint


Elektrische apparaten en ik gaan slecht samen. Ik leer er het meest noodzakelijke over en soms komt er nog iets bij. Gisterochtend heb ik dahlia's geknipt in de tuin en er een paar op vaasjes gezet. Ik zag deze jonge, piepkleine slak met een doorzichtig huisje en wist dat er iets moest gebeuren met mijn fototoestel; het bloemknopje (close-up foto) voor opname van 80 cm of dichterbij. En het werkt! 

Electric devices and I do not mix. I learn the most necessary and sometimes there will be something extra. Yesterday morning I cut dahlias in the garden and put a few in vases. I saw this young, very little snail with a transparent cochlea and I knew something had to be done with my camera; the flower button (close-up picture) for pictures 80 cm or closer. And it works!

7 opmerkingen: