1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

donderdag 28 augustus 2014

100 blog posts and a give away

Zijdevloei Papier / Tissue Paper Peacock
Bakkerstouw perzik / Bakers twine peach
Een Nieuw Avontuur

Mijn blog is mijn eigen podium waar ik laat zien wat ik zie, mooi en lekker vind en wat me blij maakt om te doen. 
Ik ben visueel ingesteld en houd het simpel, kort, eenvoudig, helder.

Ik vier mijn 100e blogbericht met een weggever. Drie pakketjes met nieuwe en vintage kaarten, labels, stickers en andere papierwaren. De vintage knopen op de foto horen er niet bij.

Voorwaarden:

*laat een reactie op dit blogbericht achter en typeer jezelf in maximaal drie woorden;
*je bent of wordt volger op Bloglovin' en/of Google+.

Bij meer dan drie reacties gaan we lootjes trekken. Mijn jongste zoon staat al te popelen!
Ik verstuur ook internationaal, maar niet aangetekend.

My blog is my stage where I show what I see, like, love and what makes me happy to do. 
I am a visual person and I keep it simple, short, plain, clear.

I celebrate my 100th blog post with a give away. Three packets of new and vintage cards, labels, stickers and other paper products. The vintage buttons on the photo are not included.

Conditions:
* leave a comment on this blog post and typify yourself in maximum three words;
* you are or become a follower on Bloglovinand/or Google+.

If there are more than three reactions we draw lots. My youngest son cannot wait!

I also send internationally, but not registered.

Laatste dag om mee te doen is zondag 7 september (23.59 uur Nederlandse tijd).
Last day to join is Sunday, September 7 (23:59 Dutch time).

20 opmerkingen:

  1. Congratulation! Thanks for sharing your daily moments of happiness! And your compositions and pictures are very artfully!
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. At least one reaction! Thanks Marja, for your sweet words!

      Verwijderen
  2. Ik doe ook graag mee, maar eigenlijk kreeg ik al iets heel leuks van jou (en ben volger nu :) )
    Mezelf in drie woorden, ohjee.. zomermens-zoetebek-stapelverliefd ;)
    Proficiat trouwens en vele groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, leuk, leuk!
    Natuurlijk wil ik graag meedoen.
    Bezige bij, buitenmens (vooral zomers dan), zoetkauw!
    En eh, gefeliciteerd met je honderste. Kom iedere keer met plezier een kijkje nemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik doe ook graag mee! :-)
    Mijzelf in drie woorden: mama, genieter, introvert

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Sheena, een nieuwe gast; welkom!
      Ik ben je gaan volgen n.a.v. je giveaway en je blog en nu ben jij hier. Leuk!

      Verwijderen
  5. Leuke blog! Je hebt er een nieuwe volger bij!
    Mezelf in drie woorden: creatief, flapuit, nieuwsgierig

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Isabelle en wat leuk dat je volgt!

      Verwijderen
  6. Congrats on your 100th blog post! Milestones like that are so exciting :)

    This is fun... 3 words to describe myself: mother, sarcastic, wine drinker ;)

    Happy day to you!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. The wine a knew allready ;-) The same overhere!
      Are you following on Bloglovin'? I was your first follower :-))

      Verwijderen
  7. Ik ben je net beginnen volgen dus doe ook graag mee met de give away!
    Toch even moeten nadenken maar dit worden mijn drie "beschrijvingswoorden": kleuterleidster, uitdagingen, prullemie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wees welkom Aurelie! Prullemie = leuk en het rijmt op je naam!

      Verwijderen
  8. Gefeliciteerd met je 100ste blog, je gaat lekker! Op stap, mooie spulletjes en smullen... maar krijg al genoeg van je;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lieve zus, ook jou herken ik aan je trefwoorden. Haha, dat smullen lukt wel met een Franse kok in je keuken!

      Verwijderen
  9. Gefeliciteerd!!!!!!!! ook ik doe graag mee. Mijn 3 woorden crea, buitenmens en een lezer.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ben jij onze Aaf? Het moet wel als ik je trefwoorden zie! En je volgt al lang, leuk!

      Verwijderen
  10. Leuk Ageeth! Ik volg je sinds kort dus ik zeg: "Op naar de volgende 100!". Ene die drie woorden... Creatief, Beelddenker, (Tikkeltje) Eigenwijs ;-) Hmm... 4 woorden maar ja, "tikkeltje" verwijst naar eigenwijs ;-)
    Groetjes Marloes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gezellig Marloes! Dat beelddenken herken ik! (En de rest ook;-)

      Verwijderen