1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

woensdag 9 juli 2014

Nederland-Argentinië Cecilia's foto's / Netherlands-Argentina Cecilia's photos


Ik ken Cecilia van de ruil van / I know Cecilia from the swap of  Ishtar Olivera.

Cecilia woont in Argentinië en ik heb haar gevraagd om een foto die laat zien hoe het WK voetbal daar leeft.
Cecilia lives in Argentina and I asked her for a picture that represents the World Soccer Games in her country.


Cecilia, thanks a lot!!! I love your photo collage.


wedstrijd WK voetbal vandaag Nederland - Argentinië 
today's match World Cup football Netherlands - Argentina

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee.
    En het inderdaad een mooie collage.
    Misschien leuk om te laten zien hoe het WK in Nederland leeft?
    Hier in Frankrijk staan ze er in ieder geval weer verstelt van hoe heel Nederland
    oranje is tijdens o.a. voetbalwedstrijden en op Koningsdag.
    Ik weet niet of we wereldkampioen worden met dit WK maar ik denk dat we in ieder geval kampioen versieren zijn. of niet?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, geweldig vind ik dat en het mag nog wel een paar dagen blijven hangen allemaal. Zal kijken of ik er foto's van kan maken.
      Het lijkt wel herfst hier qua regen en wind.

      Verwijderen